اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد کالاهای موجود در گمرک جزو کالاهای اساسی است، تاکید کرد که به هیچ عنوان اجازه ورود کالاهای گروه چهار به کشور داده نشده و با واردکنندگان آنها برخورد می‌شود.

۹۰ درصد کالاهای موجود در گمرک جزو کالاهای اساسی است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، وزیر صنعت،معدن وتجارت امروز (شنبه 29 تیر) درحاشیه نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در جمع خبرنگاران در خصوص رسوب کالاها در گمرک گفت: روند ترخیص کالا روند طبیعی خود را طی می‌کند و با همکاری گمرک و بانک مرکزی سعی داریم تسریع عمل صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد کالاهای موجود در گمرک جزو کالاهای اساسی است و اکنون با همکاری گمرک در تلاش هستیم که کالاهای گروه ۴ را شناسایی کنیم و به هیچ وجه به آنها اجازه ورود نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: سیاست ما در خصوص کالاهای گروه ۴ کاملا مشخص و غیرقابل تغییر است و به هیچ عنوان اجازه ورود آنها را به کشور نخواهیم داد و تلاش داریم برنامه‌ای اتخاذ کنیم که از مبدأ اجازه حرکت این کالاها را به کشور ندهیم و در صورت ورود این کالاها به گمرک، علاوه بر جلوگیری از ترخیص آنها، با واردکنندگان برخورد قانونی خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: