اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 17 July 2019
مدیر کل دفتر راهبری سیستمهای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور موثر هر ساله "سازمان تامین اجتماعی" در نمایشگاه بین المللی الکامپ اظهار داشت: در سال جاری نیز با حمایت مدیران ارشد سازمان، به منظور ارائه آخرین دستاوردهای حوزهIT در نمایشگاه الکامپ حضورخواهیم داشت.

حضور سازمان تامین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی معیری اظهار داشت: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت های جدید در زمینه IT و همچنین تسهیل در ارتباطات و تشریح سرویس ها و خدمات IT محور سازمان ها و شرکت ها به بازدیدکنندگان، ایجاد شده و همه ساله این نمایشگاه در حوزه ICT برگزار و مورد استقبال گسترده مخاطبین قرار می گیرد.

معیری گفت: سازمان تامین اجتماعی با رویکرد ارائه خدمات و سرویس های نوین بیمه ای و درمانی در حوزه فناوری اطلاعات، اقدام به شرکت در نمایشگاه مذکور نموده است.

وی افزود: حضور سازمان در نمایشگاه سال جاری با همکاری اداره کل روابط عمومی، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، بانک رفاه، شرکت های ساتا، رایتل، داده پردازی و بیمارستان میلاد همراه خواهد بود.

معیری تصریح کرد: غرفه سازمان تامین اجتماعی در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ برپا خواهد بود و در 9 ایستگاه، خدمات الکترونیک این سازمان به مخاطبان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

گفتنی است، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در تاریخ بیست و هفتم لغایت سی ام تیر ماه سال جاری برپا خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: