اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 17 July 2019
بهرام فاضلی زاد بعنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

معرفی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاهبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهرام فاضلی زاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل پیشین قدردانی شد.

بهرام فاضلی‌زاد از مدیران فرهنگی استان است که سابقه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و ریاست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه را در کارنامه دارد.

کرمانشاه شهر مظلوم ایران

در این مراسم غلامرضا نوری علا بعنوان نماینده فرهنگ و رسانه، گفت: کرمانشاه دارای آثار تاریخی متعلق به حدود ۷هزار سال پیش است و هیچ استانی در کشور این ویژگی را ندارد.

وی افزود: کرمانشاه سرزمین نخبگان است؛ در حوزه خوش نویسی، نویسندگی، تائتر و موسیقی، هنرمندان این خطه سر آمد هستند.

مدیرمسئول هفته نامه نقدحال در ادامه بیان کرد: با این شرایط هنری، اما متاسفانه هنوز هم ایران فقط تهران است، چندین برابر بودجه استان‌ها در تهران خرج می‌شود و به استان ما اهمیتی داده نمی‌شود، کرمانشاه علی رغم همه مظلومیت ها، بزرگ بوده و بزرگانی دارد.

نوری علا با بیان اینکه بزرگترین بازار سرپوشیده خاورمیانه تاریکه بازار کرمانشاه مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفته، عنوان کرد: با اجرای طرح تعریض خیابان مدرس، اقتصاد این خیابان تضعیف شد.

مسئولین باید قدر منابع انسانی را بدانند

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر منابع انسانی را بدانند، اظهار داشت: متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان این منابع انسانی نیست، خیلی کار‌ها و اتفاقات باید بیافتد تا یک مدیر آبدیده و ساخته شود و نباید به راحتی آن‌ها را کنار گذاشت؛ باید قبل از بزرگ شدن مشکلات، نظارت‌ها را بیشتر کرد.

نماینده فرهنگ و رسانه در پایان افزود: در بحث رسانه که من در خدمت مردم هستم، رسانه‌های کرمانشاه در بین رسانه‌های محلی ایران صاحب جایگاه ویژه‌ای هستند و باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، امید است در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در حوزه فرهنگ و اقتصاد استان کرمانشاه باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: