اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 15 July 2019
رییس هیأت عامل ایدرو مطرح کرد :
معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایدرو با اشاره به راه اندازی نهضت ساخت داخل توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاکید بر نهضت ساخت داخل را یکی از جلوه‌های مهم نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید معرفی کرد.

نهضت ساخت داخل در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولیدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، محمد باقر عالی رییس هیأت عامل ایدرو با بیان این مطلب، افزود: توسعه و عمق بخشیدن به ساخت داخل امسال به صورت ویژه‌ای در برنامه‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می‌شود که برگزاری این نمایشگاه نیز در همین راستا است.

وی کشورمان را از لحاظ نیروی انسانی متخصص و توانمند بسیار بالقوه توصیف کرد و گفت: توانمندی متخصصان ایرانی در همچنین نمایشگاه‌هایی به فعلیت می رسد و نمود لازم را پیدا می‌کند.

رییس هیأت عامل ایدرو این نمایشگاه را گام ارزشمندی جهت رسیدن به خودکفایی دانست و تصریح کرد: قطعات و ملزومات مورد نیاز جهت داخلی سازی توسط شرکت‌های سازنده ایرانی در این نمایشگاه معرفی و اعلام می شود.

شایان ذکر است که نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید از ۲۷ الی پایان تیرماه ۱۳۹۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .


نام:
ایمیل:
* نظر: