اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 09 July 2019
جانشین پلیس بین الملل ناجا تاکید کرد:
جانشین پلیس بین الملل ناجا در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه بر نقش فعالانه پلیس بین الملل ناجا در اجلاس ها و نشست های بین المللی تاکید کرد.

گفتمان دیپلماسی در گسترش فعالیت های منطقه‌ای پلیس بین الملل

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار "کاظم مجتبایی" جانشین پليس بين الملل ناجا که به منظور شرکت در اجلاس بازبینی مواد قانونی اساسنامه اینترپل به پاریس سفر کرده بود با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با "بهرام قاسمی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور  دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار، بهرام قاسمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه ضمن ابراز خرسندی از نقش فعالانه پلیس بین الملل ناجا در نشست های منطقه ای که موجب شکل گیری صورت های واقعی تعامل و اعمال اراده جمهوری اسلامی ایران در مناسبات و اقدامات پلیس در منطقه می شود، قدردانی و حضور موثر در اجلاس‌های بین المللی را سودمند عنوان کرد

سردار کاظم مجتبایی، جانشین پلیس بین الملل ناجا هم در این دیدار با ذکر توانمندی های این پلیس اظهار داشت: وزارت امور خارجه کشورمان از جایگاه خاصی در توسعه روابط بین الملل برخوردار است.

وی همچنین به هم‌آوردی و استفاده حداکثری از توانمندی سفارت جمهوری اسلامی ایران به منظور نزدیک سازی گفتمان دیپلماسی و رفع موانع احتمالی در گسترش فعالیت های منطقه ای پلیس بین الملل تاکید کرد.

جانشین پلیس بین الملل ناجا از تلاش های وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه برای برگزاری اجلاس 2020 قدردانی و استمرار آن را خواستار شد.

گفتنی است؛ در این دیدار صمیمانه بر توسعه کمی و کیفی فعالیت های سفارت ایران در فرانسه با سازمان بین المللی پلیس جنایی بویژه برگزاری اجلاس منطقه ای کشور های غرب آسیا و اقیانوسیه که قرار است در سال 2020 درتهران برگزار شود،  بحث و گفت و گو شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: