اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 09 July 2019
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت :جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.

سردار پاکپور: ایران به قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده است

به گزارش عصرپرس به نقل ازسپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت  : جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده است و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.

وی افزود : هدف قرار دادن پهپاد متجاوز دشمن که اخیرا اتفاق افتاد، شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و این اقدام هیمنه آمریکا را شکست و پس ازاین رویداد همگان بیش از پیش دریافتند که ما قدرتمند هستیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هوشمندی و دشمن شناسی مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن با معظم له زبانزد همه است ،یادآور شد : با اتفاقات اخیر در استراتژی دشمن ابهام ایجاد شده و البته آن ها جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد ؛از این رو ما باید آمادگی های خود را در ابعاد مختلف از جمله مسائل اقتصادی افزایش دهیم و با بی اثر کردن تحریم ها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت استفاده از توان داخلی برای رفع تحریم ها تاکید کرد : ما اگر در مقابل تحریم دشمنان ضعف نشان دهیم دشمن از این ابزار علیه ما استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به عهد شکنی آمریکا در برجام و هوشمندی مقام معظم رهبری در مقاومت فعال در برابر آمریکا عنوان داشت: ما نباید در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم و به همان میزان که ما در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم آن ها  جلو خواهند آمد و به همین دلیل مقابله با عهد شکنی دشمنان در برجام در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ما در عرصه فناوری به یک قدرت قابل ملاحظه تبدیل شده ایم و نیازهای دفاعی را خودمان تامین می کنیم.

وی اعمال راهبرد فشار به ایران از طریق ضربه زدن به اقتصاد را از برنامه های نظام سلطه عنوان و تصریح کرد:  وظیفه ما پاسداران در این شرایط حضور پررنگ در صحنه برای رفع مشکلات ملت عزیز ایران است ، همانطور که در امداد رسانی در حادثه سیل و زلزله این موضوع را نشان دادیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد: دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ تمرین شد در دستور کار نیروی زمینی سپاه است و متناسب با این دکترین ، آموزش ؛ امکانات و تجهیزات و تربیت نیروی رزمنده ورزیده ، انقلابی و شجاع و مومن و بصیر فراتر از گذشته فراهم خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به اهمیت به روز بودن در حوزه تجهیزات دفاعی و فناوری گفت : پیشرفت در حوزه فناوری نظامی باید در دستور کار سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرار بگیرد؛ قدرت پهپادی و موشکی نیروی زمینی سپاه نسبت به گذشته ارتقای چشمگیری یافته و این موضوع توان و قدرت ما را در عرصه نبرد افزایش می دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: