اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 09 July 2019
دولت تا آخر در کنار زلزله زدگان؛
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار خوزستان بر بسیج امکانات برای رسیدگی به مناطق آسیب دیده مسجدسلیمان تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهور بر بسیج امکانات برای کمک به زلزله زدگان

به گزارش عصرپرس ازاستانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: هنگام وقوع زلزله در تهران در جلسه بودم و پس از این تاکید رئیس جمهور بر بسیج امکانات برای رسیدگی به زلزله زدگان حادثه هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور تماس داشتند و شرایط منطقه و مردم را جویا شدند.

غلامرضا شریعتی افزود: بنا بر دستور مسولان کشور و با توجه به اوضاع منطقه برنامه های امروز خود را لغو کردم و سریعا به منطقه برگشتم و در جریان امور قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: مجددا رئیس جمهوری تماس داشتند و اوضاع مردم را جویا شدند که اطلاعات لازم به ایشان عرض شد و ایشان هم دستورات لازم را دادند و اعلام کردند که تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک رسانی به مصدومان بسیج شود و افرادی که منازلشان آسیب دیده امکانات لازم در اختیارشان قرار بگیرد و اگر نیاز به دستورات رئیس جمهوری بود این موضوع منتقل شود تا این کار انجام شود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: رئیس جمهور در این تماس به مردم هم سلام رساندند و اعلام کردند که ما مانند سیل زدگان در کنار زلزله زدگان نیز هستیم و دستور ارزیابی و تعیین خسارت را هم دادند که به زودی انجام خواهد شد و سعی خواهیم کرد شرایط را بهبود بخشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: