اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 07 July 2019
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ثبت نام 10 هزار و 110 نفر در انتخابات شورایاری ها خبر داد و گفت: در بیشتر محلات امکان برگزاری انتخابات وجود دارد.

ثبت نام 10 هزار و 110 نفر در انتخابات شورایاری ها

به گزارش عصرپرس، محمدرضا جوادی یگانه در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام در انتخابات شورایاری‌ها گفت: تا ظهر امروز ۱۰ هزار و ۱۱۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲۴ درصد از این تعداد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران تصمیم بر تغییر رویکرد شورایاری ها دارد. یکی از این تغییرات ارتباط احتمالی مالی و اداری شورایاران با شهرداری است که از آن پیشگیری شده و تصریح شده بعد نظارتی شورایاران افزایش پیدا کند. همچنین شورای شهر و شهرداری در موارد محلی باید نظر شورایاران را اخذ کنند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: البته این رویکرد که به اهداف مدیریت محله ای نزدیک می شود، لزوماً به معنای تحقق صد درصدی این امر نیست. اینکه شورای اسلامی شهر تهران اصرار بر حضور دانشجویان در انتخابات داشت هم براساس تغییر رویکرد حضور افراد خاص در این انتخابات است.

جوادی یگانه عنوان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان از ۱۰ هزار نفر عبور کرده و به عددی که شهردار محترم تهران قول داده بودند، رسیدیم. ما تلاش می کنیم شرایط را برای حضور شهروندان آماده کنیم تا آن‌ها حضور موثری داشته باشند.

به گزارش شهرنوشت، وی با بیان اینکه در بیشتر محلات می توانیم انتخابات را برگزار کنیم، گفت: امیدوارم مردم حضور موثری داشته باشند، چرا که شورایاری ها فرصتی مغتنم برای آن‌ها است.


نام:
ایمیل:
* نظر: