اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 07 July 2019
از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان شد؛
معاون بهداشت وزارت بهداشت در پیامی از حضور پرشور مردم و تلاش ایثارگرانه دست اندرکاران بسیج ملی کنترل فشارخون قدردانی کرد.

تقدیر از مردم و دست اندرکاران بسیج ملی کنترل فشارخون

به گزارش عصرپرس،  متن پیام به این شرح است:

 بسمه تعالی

امروز در سایه حمایت ها و پشتیبانی های رییس محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از نزدیک به دوماه تلاش مجدانه و ایثارگرانه جمع بزرگی از زنان و مردان این مرز و بوم حرکت عظیم بسیج ملی کنترل فشارخون با موفقیتی چشمگیر  به پایان رسید.

این بسیج ملی با مشارکت فعال کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها، نیروهای مسلح، سازمان های مردم نهاد و در یک کلام کل نظام، بدون وقفه و در جای جای کشورمان از دوردست ترین روستاهای مرزی تا مراکز کلان شهرهای کشور به مرحله اجرا در آمد.

ثبت فشارخون بیش از 30 میلیون نفر از هموطنان در این بسیج ملی و آگاه سازی فراگیر و مشارکت فعال مردم برای گام نهادن در مسیر ارتقاء سلامت برگ زرینی است که بر تارک نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.

بی تردید نتایج  پایش این حرکت عظیم ملی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و حرکت در مسیر توسعه کشور با توجه به ابعاد و مختصات آن نقش بسزایی خواهد داشت.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از یکایک همکاران و دست اندرکاران مجری بسیج ملی کنترل فشارخون، از همه مردم شریف ایران بخاطر حمایت پرشور و تاریخ سازشان از نظام سلامت کشور سپاسگزاری می کنم.

 

                   دکتر علیرضا رئیسی

معاون بهداشت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی  

        و مدیر اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون

نام:
ایمیل:
* نظر: