اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۸ - 03 July 2019
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش و مجاهدت های همکارانم گام های خوبی را در کشور برداشته و پلیس باید بر اساس فرموده ایشان اقتدار توام با رافت ، مهربانی و عدالت را در ماموریت ها داشته باشد.

نیروی انتظامی با هدایت‌های رهبری گام های خوبی برداشته است

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت : نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های خود مقتدرانه و هوشمندانه عمل می کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اگر مدیران حوزه های مختلف مشکلاتی که ایجاد می شود را به خوبی مدیریت نکنند، نیروی انتظامی باید در صحنه باشد و آنها را مدیریت کند افزود: متاسفانه بر اثر کوتاهی کردن  برخی دستگاه ها در اجرای وظایف خود، سر ریز مشکلات آنها به نیروی انتظامی می رسد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش و مجاهدت های همکاران گام های خوبی را در کشور برداشته است و هیچ سازمان و نهادی مانند نیروی انتظامی از نظر گستردگی و تنوع ماموریت ها نیست چرا که پلیس در اقصی نقاط کشور و هر جایی که مردم زندگی می کنند، حضور دارد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه هیچ نقطه ای نباید از دید نیروی انتظامی پنهان باشد، تاکید کرد: پلیس در کنار گستردگی ماموریت ها، وظیفه  استقرار و  ارتقاء امنیت ، آرامش و نظم در جامعه را برعهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ جان ، مال و ناموس مردم است بیان کرد: این نیرو با وجود ماموریت های گسترده خود و بر اساس فرموده فرمانده کل قوا اقتدار توام با رافت ،  مهربانی و عدالت را باید در ماموریت ها داشته باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مردم مسائل قانونی و شرعی را رعایت می کنند، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم بوده و حقوق آن ها را نادیده می گیرند برخورد کرده و از کسانی که قوانین را رعایت می کنند حمایت می کند.

سردار اشتری گفت:در حوزه های مختلف گام های بلندی برداشته شده و ان شاءالله با برنامه ریزی و بر اساس اولویت های پیش بینی شده، امید است پیشرفت های مناسبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان که 11 درصد جغرافیای کشور را به خود اختصاص داده موضوعات خاص خود را دارد و استان ویژه ای است و به دلیل همسایگی با سیستان و بلوچستان و همجواری آن با مرز های شرقی در معرض خطرهایی از جمله حمل مواد مخدر،تردد اتباع بیگانه، موضوعات ترافیکی و در حوزه های فرهنگی نیز مسائل خاص خود را دارد و در حوزه کلان، امنیت این استان برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و باید تلاش کنیم امنیتی که در شان مردم این استان است را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که در اکثر شاخص ها پیشرفت های بسیار خوبی را دراستان کرمان داشته ایم، تاکید کرد: کارهای زیادی را در سطح کشور و این استان داریم که باید انجام دهیم و امیدواریم با عنایت الهی و همکاری همه جانبه ائمه جمعه و جماعات ، شورای تامین و تلاش های بی وقفه همکاران به نقطه مطلوب دست یابیم.

وی عنوان کرد: حکم سردار " رضا بنی اسدی فر" 3 ساله بوده که با توجه به ضرورت و درخواست برخی مسئولان یک سال دیگر تمدید شد که پس از طی این مدت گزینه جانشین وی، سردار "ناظری" بوده که تجربه خوبی را در این استان داشته اند.

نمودار حرکت تکاملی نیروی انتظامی قابل قبول است

در ادامه این دیدار ، آیت الله "حسن علیدادی سلیمانی"ضمن تشکر از تلاش های مجموعه انتظامی استان کرمان بیان کرد: نیروی انتظامی در  سنوات اخیر و هر چه به جلو می رویم در حوزه های مختلف در برقراری امنیت پایدار در کشور بی نظیر عمل کرده و بخشی از القائاتی که در مسائل امنیتی مطرح می شود، ربطی به نیروی انتظامی ندارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خصوص تامین و حفظ امنیت در راس است، تاکید کرد: نمودار حرکت تکاملی نیروی انتظامی قابل قبول است.

آیت الله علیدادی سلیمانی به وسعت و موقعیت جغرافیایی استان کرمان و همجواری آن با کویر اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائل در این استان از گذشته ریشه هایی داشته که مبارزه با آنها در حوزه ماموریت نیروی انتظامی است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تشکر از تلاش های سردار بنی اسدی فر تاکید کرد: وی در ماموریت های محوله به خوبی عمل کرده و ضمن تعامل با سایر مجموعه های دست اندرکار به صورت مستقل به فعالیت های خود پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه اخلاق محوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه  برای نیروی انتظامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید با رافت با مردم برخورد کند که این مهم در دوران مدیریتی سردار بنی اسدی فر به خوبی قابل مشاهده بوده است.


 منبع:پایگاه خبری پلیس ایران


نام:
ایمیل:
* نظر: