اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 02 July 2019
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تأکید بر اینکه حمایت از زیست بوم نوآوری با شتابی چندبرابری دنبال می شود،گفت:استان زنجان از ظرفیت بالایی برای رونق تولید و توسعه زیست بوم نوآوری برخوردار است.

شتاب رونق زیست بوم نوآوری چند برابر می شودبه گزارش سرویس علمی عصرپرس از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت های استان زنجان و زیرساخت های صنعتی آن، این استان ظرفیت بالایی برای رونق تولید و توسعه زیست بوم نوآوری دارد.

وی افزود: شکوفا شدن این ظرفیت ها و توسعه پایدار این استان در گروی ایجاد یک زیست بوم مساعد برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپی است که تلاش می کنیم با همراهی بخش های اثرگذار استان این مهم را محقق کنیم.

رییس بنیاد ملی نخبگان، با بیان این که نطفه های رونق و توسعه این موضوع در حوزه هایی چون فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و کشاورزی زمینه را برای شکل دادن به اقتصادی دانش محور و خلاق فراهم کرده است، افزود: ظرفیت های خوبی در زنجان وجود دارد و شرکت های موفقی در این حوزه ها شکل گرفته و بالنده شده است؛ نمونه هایی موفق از این کسب و کارها را امروز شاهد هستیم.

ستاری، با تأکید بر این که برنامه های مفصلی برای رونق تولید محصولات دانش بنیان بر بستر زیست بوم نوآوری داریم افزود: تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت های زنجان انجام می دهیم و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را اولویت خود می دانیم.

وی با بیان این که امسال حمایت از شرکت ها نسبت به سال گذشته رشدی چند برابری خواهد داشت، اظهار کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق در قالب معافیت ها و حمایت از صنایع خلاق را ادامه می دهیم. در سال جاری حمایت از زیست بوم نوآوری با رشدی چندبرابری ادامه می یابد.

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: