اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۸ - 01 July 2019
سخنگوی صنعت برق:
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه مصرف برق منطقه تهران شامل استان‌های قم، تهران و البرز با افزایش قابل ملاحظه‌ای از مرز 10 هزار مگاوات گذشته است، گفت: در حال حاضر استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و غرب مازندران نیز برق بیشتری از سطح تعیین شده مصرف می‌کنند.

مصرف برق منطقه تهران از مرز 10 هزار مگاوات گذشت

به‌گزارش عصرپرس، مصطفی رجبی‌مشهدی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر با اشاره به اینکه پیک مصرفی فعلی کشور به 52 هزار و 600 مگاوات رسیده است، عنوان کرد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته این رقم تا پایان اوج مصرف امروز(ساعت 16) به حدود 54 هزار مگاوات خواهد رسید که به مشترکان برق کشور توصیه می‌کنیم نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز مصرف برق کشور در روز چهارم تیرماه به 59 هزار مگاوات رسیده بود، گفت: با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف حدود سه هزار و 900 مگاوات میزان مصرف کاهش پیدا کرد که بایستی از همکاری مناسب صنایع، بخش کشاورزی و مشترکان تجاری و خانگی برای کاهش میزان مصرف تشکر کرد.

رجبی‌مشهدی در پایان تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی میزان دمای هوا هفته آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت، از این رو از تمامی مشترکان می‌خواهیم با کاهش مصرف خود به ویژه در ساعات 12 تا 16 و همکاری با صنعت برق بتوانیم تابستان امسال را با کمترین مشکل سپری کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: