اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 26 June 2019
در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود؛
نمایش عروسکی «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری تا روز 28 تیر بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

تمدید اجرای نمایش «کچل کفترباز» تا 28 تیر

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این نمایش که تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است را نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی «کچل کفترباز» نوشته است.

بر اساس این خبر، در نمایش عروسکی «کچل کفترباز» فرزین محدث، مینووش رحیمیان و مهرنوش شریعتی به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ی عروسک‌ها ایفای نقش می‌کنند.

داستان این نمایش درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده و با روایت و بازی قصه‌ی آشنای «کچل کفترباز»، به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

در این اثر هنری عبد آتشانی به عنوان آهنگ‌ساز، سهیلا باجلان طراح و سازنده عروسک، آویده سعادت‌پژوه طراح صحنه و مرضیه ایمان‌خانی طراح لباس همکاری دارند..

این نمایش تولید کارگاه عروسکی گروه «تئاتر معاصر» است و تا 28 تیر هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۹:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ تماس بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر: