اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 26 June 2019
پزشکیان:
نایب رییس مجلس، گفت: اگر به توان داخلی و استفاده از کالای ایرانی باور داشته باشیم، خود به خود چرخه تولید در داخل کشور جان گرفته و توسعه می یابد.

اعتماد به کالای ایرانی چرخه تولید را جان می بخشدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از خانه ملت،مسعود پزشکیان  نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح بازدید خود از خط تولید محصولات شرکت اسنوا، گفت: مدیران این شرکت از میزان سرمایه در گردش و نقدینگی گلایه دارند که باید تصمیمات اصولی برای این مجموعه که محصولات مهمی در حوزه لوازم خانگی  تولید می کند اتخاذ شود تا این شرکت که با تلاش فراوان ایجاد شده، به تولید خود ادامه دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط تحریمی کنونی شرکت اسنوا قادر است بسیاری از مشکلات کشور در حوزه لوازم خانگی را کاهش دهد، افزود: این شرکت در شرایط کنونی می تواند هزینه ها و قیمت تمام شده محصولات را کاهش دهد تا مردم راحت تر بتوانند از این کالاها استفاده کنند.

تنها از 30 درصد ظرفیت تولیدی کارخانه اسنوا استفاده می شود

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها از 30 درصد ظرفیت تولیدی کارخانه اسنوا استفاده می شود که می تواند بیش از این باشد، ادامه داد: در حال حاضر با توجه به گرانی هایی که به دلیل واردات به مردم تحمیل شده راحت تر می توان از محصولات و امکانات این کارخانه استفاده کرد.

مسئولان و رسانه ها به ویژه صداو سیما باید در استفاده از کالای اساسی همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده فرهنگ سازی کنند


نام:
ایمیل:
* نظر: