اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ - 24 June 2019
منظور کاهش مصرف آب انجام‌شد؛
مدیرعامل نیروگاه بیستون خبر داد: با توجه به هدر رفت آب از سرریز وکیوم تانک در نیروگاه پیشنهاد نصب پمپ بازیافت داده شد و مراحل نصب آن با موفقیت انجام شد.
نصب پمپ بازیافت برای جلوگیری از سرریز وکیوم تانکبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، مسعود میرزا عسگری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید بیستون در حاشیه برگزاری رویداد ملی سازگازی با کم‌آبی درباره اقدامات این نیروگاه جهت کاهش مصرف آب اظهار داشت: با توجه به هدر رفت آب از سرریز وکیوم تانک پیشنهاد نصب پمپ بازیافت داده شد و مراحل تصب آن به موفقیت انجام شد.

وی افزود: در هنگام انجام تعمیرات به منظور صرفه جویی در مصرف و جلوگیری در هدر رفت آب مسیری تعبیه شد تا به جای درین دادن آب حوضچه ها آب آن به حوضچه های پمپ آب گردشی واحدی که در مدار است انتقال داده شود.

میرزا عسگری کاهش دفعات درین حوضچه های زلال کننده به منظور جلوگیری از هدررفت آب را از دیگر اقدامات نیروگاه بیستون برای جلوگیری از هدر رفت آب عنوان کرد و افزود: تعداد دفعات درین حوضچه های زلال کننده(کلاریفایرها)از دو ساعت یکبار به هر سه ساعت یکبار کاهش یافته است. 

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون خاطرنشان کرد: در مواقعی که دمای آب خروجی برج های خنک کن مناسب است با همکاری واحد بهره برداری تعدادی از فن های برج از مدار خارج و از هدررفت آب جلوگیری می شود.

وی افزود: با کنترل کیفیت مداوم آب نرم شده و تزریق آب با کیفیت مناسب برج ها،از افزایش سیکل غلظتی جلوگیری شده و مانع زیر آب زدن برج و هدر رفت آب شده ایم

نام:
ایمیل:
* نظر: