اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 19 June 2019
ستاد برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران به ریاست مرکز ملی فرش ایران و اعضای ستاد نمایشگاه، تشکیل جلسه داد.

تشکیل ستاد بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف فرش

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، با نزدیک شدن به زمان برگزاری شاخص ترین رویداد سالانه فرش دستباف کشور، ستاد این رویداد برای بررسی چگونگی اجرای آن و انتخاب مجری تشکیل شد.

در آغاز این جلسه رئیس مرکز ملی فرش ایران، با اشاره به تحریم فرش دستباف از سوی آمریکا، بر برگزاری پربارتر نمایشگاه فرش دستباف ایران نسبت به سال های گذشته تاکید کرد و انتخاب مجری برای برگزاری نمایشگاه را منوط به ارائه ی بالاترین خدمات از سوی آنان دانست. در ادامه نشست از سوی معاونت امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران، طرح های ارسالی از سوی مجریان متقاضی برگزاری فرش دستباف قرائت شد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کردند.

بر اساس این گزارش نمایندگان تشکل های فرش کشور با حضور در مرکز ملی فرش ایران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و بایسته های نمایشگاه بیست و هشتم را مرور کردند.

اعضای ستاد ضمن بیان دیدگاه های خود بر انتخاب برترین مجری تاکید کردند و مقرر شد تصمیم نهایی پس از مذاکره با سازمان توسعه تجارت اعلام شود.

گفتنی ست بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از سوم تا نهم شهریورماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: