اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 18 June 2019
بیش از ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در ملاقات با نخست وزیر ژاپن حمایت کردند.

۲۱۰ نماینده از مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب در ملاقات «شینزو آبه» حمایت کردند

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، در این بیانیه که توسط محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است: مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری در ملاقات با نخست وزیر ژاپن تجلی کامل از اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت بود. بی‌شک تاثیر ملاقات نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری موجب شد تا مخالفین آرامش و امنیت منطقه اقدام به آتش کشیدن کشتی‌های نفتی در دریای عمان نمایند.

در ادامه این بیانیه می افزاید: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این حادثه مشکوک، با اعلام و اعلان حمایت خود از اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه مسئولین و مدیران می‌خواهیم با قطع امید از بیگانه و با تکیه به خدای بزرگ و توجه به ظرفیت‌های داخلی به جنگ مشکلات کشور رفته و مهم‌ترین مشکل این روزها یعنی معیشت مردم را چاره کنند و آمادگی خویش را برای ایفای وظیفه در این راستا اعلام می‌داریم.

نخست وزیر ژاپن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به تهران سفر کرد، او در این سفر دو روزه با مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: