اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 15 June 2019
رئیس دایره مراسم و مددیاری سازمان ایثارگران نزاجا:
رئیس دایره مراسم و مددیاری سازمان ایثارگران نزاجا گفت: تکريم و احترام مادران و همسران شهدا حقيقتا تکريم ارزش ها و نمادهاي معنوي جامعه است، که اينها از فرهنگ اصيل و سبک زندگي اسلامي برخاسته است. رواج اين فرهنگ اصيل علاوه بر ترويج روحيه ايثارگري و از جان گذشتگي، نقش واقعي مادرانه و همسرانه را در جامعه گسترش و تحکيم مي کند.

تکريم خانواده های شهدا و ایثارگران،تکريم ارزش ها و نمادهاي معنوي جامعه است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس
، سرهنگ یوسف رودبارکی رئیس دایره مراسم و مددیاری سازمان ایثارگران نزاجا در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یاد شهدا همواره در دل مردم زنده است، اظهار داشت: شهدا مظهر قدرت ایران هستند که جامعه را بیدار و خون تازه ای به جامعه تزریق می کنند.

رودبارکی درادامه با اشاره به اینکه سازمان ایثارگران نزاجا به دستور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش هر فصل به پاس نکوداشت زحمات خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در خصوص اوقات فراغت این عزیزان استراحتگاه سیاحتی و زیارتی در خزر آباد، گهرباران و مشهد مقدس را پیش بینی کرده و هر فصل یک سفر مشهد مقدس و یک سفر به خزر آباد و گهرباران تدارک دیده و تعدادی از این عزیزان در این سفر ها حضور دارند.

رئیس دایره مراسم و مددیاری سازمان ایثارگران نزاجا در ادامه با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، افزود: در کنار این اوقات فراغت تجدید میثاقی با رشادت های شهدای ایران اسلامی می شود.

سرهنگ رودبارکی گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند.

تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است

تکريم خانواده های شهدا و ایثارگران،تکريم ارزش ها و نمادهاي معنوي جامعه است

رئیس دایره مراسم و مددیاری سازمان ایثارگران نزاجا در ادامه گفت: امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دست دشمنان به خاک این کشور برسد.

سرهنگ رودبارکی ادامه داد: تکريم و احترام مادران و همسران شهدا حقيقتا تکريم ارزش ها و نمادهاي معنوي جامعه است، که اينها از فرهنگ اصيل و سبک زندگي اسلامي برخاسته است. رواج اين فرهنگ اصيل علاوه بر ترويج روحيه ايثارگري و از جان گذشتگي، نقش واقعي مادرانه و همسرانه را در جامعه گسترش و تحکيم مي کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان ایثار گران ارتش، گفت: سازمان ایثار گران ارتش علاوه بر این برنامه در زمان های مختلف مانند برگزاری روز ارتش، سوم خرداد،سالگرد ورود آزادگان، برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح، دیدار از خانواده های شهدا و تجلیل از آزادگان سیاسی و... برگزار می شود.


خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: