اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 03 June 2019
فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، 300 هزار زائر از 8 استان کشور برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) عازم تهران می شوند.

پیش بینی حضور 300 هزار زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه تشریح اقدامات انتظامی و ترافیکی مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ( قرارگاه روح الله ) در جمع خبرنگاران، گفت: تمامی دستگاه های کشوری و لشکری در این قرارگاه حضور دارند تا با مدیریت و نیز برنامه ریزی لازم، این مراسم به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی به هماهنگی مطلوب میان سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در این رابطه اشاره و بیان کرد: در این ایام، 7 هزار اتوبوس مسئولیت انتقال زائران را به حرم امام خمینی (ره) بر عهده دارند،همچنین 300 هزار زائر از 8 استان کشور برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) عازم تهران می شوند

سردار اشتری با اعلام اینکه 20 هزار نفر نیروی پلیس از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور فعال داشته و آماده خدمتگزاری به زائران هستند، گفت: بحمدالله هماهنگی های خوبی از بعد ترافیکی صورت گرفته و پلیس راه نیز در این رابطه از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی کشور تصریح کرد: همچنین اتوبوس ها در محل پارکینگ هایی که از قبل مشخص شده است، استقرار پیدا می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعطیلات پیش رو ، عنوان کرد: از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی 27 هزار نفر نیرو آماده ارائه خدمت به مسافران هستند؛ همچنین به رانندگان و مسافران عزیز توصیه می کنیم به منظور کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی کشوردرباره اتوبوس های فرسوده، گفت: مقرر شده ، در این ایام به هیچ عنوان اتوبوس های فرسوده، مسئولیت انتقال مسافران را انجام ندهند.

سردار اشتری به شایعات تروریستی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بحمدالله تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر شایعات تروریستی مشاهده نشده است؛ نیروی انتظامی و نیز دستگاه های امنیتی آماده مقابله با هرگونه موضوع تروریستی هستند.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: همکارانم تا ساعات پایانی اتمام مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل حضور دارند و زائران را راهنمایی می کنند؛ امیدواری با وجود هماهنگی بین همه دستگاه ها، این  مراسم با نظم خاصی برگزار شود.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: