اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 01 June 2019
با حضور وزیرراه وشهرسازی
حضور وزیر راه و شهرسازی در جشن اختتامیه مسکن مهر خراسان جنوبی عملیات اجرایی ۴ پروژه مسکونی به عنوان بخشی از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر اندیشه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح «اقدام ملی» آغاز شد

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه) یازدهم خردادماه با حضور در فاز سه شهر جدید اندیشه، کلنگ ساخت پروژه مشارکتی، مسکونی، تجاری و خدماتی مرکز شهر اندیشه را  به عنوان بخشی از طرح اقدام ملی مسکن بر زمین زد.

با حضور محمد اسلامی همچنین عملیات اجرایی سه پروژه مسکونی لاله، آپادانا و بنفشه به صورت راه‌دور و از طریق ویدئو کنفرانس کلید خورد.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن شامل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور می شود که ۲۰۰ هزار واحد  این طرح در  شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در قالب بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن در سطح کشور ساخته می‌شود.

سهم شهر جدید اندیشه از این طرح  ۲۵۰۰ واحد مسکونی است که کلنگ ساخت و احدث ۲۰۹۹ واحد مسکونی آن امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی بر زمین خورد.

اسلامی در این مراسم گفت: آغاز عملیات اجرایی ۲۹۹ واحد که امروز در اندیشه اجرایی شد بخشی از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن محسوب می‌شود و همه این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است. ضمن اینکه سایر سرمایه‌گذاری های در بخش های فرهنگی، آموزشی و درمانی در دستور کار است.

این مراسم با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی معاون وی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی، در شهر جدید اندیشه برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: