اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - 31 May 2019
لاریجانی در راهپیمایی روز قدس مطرح کرد:
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم تهران در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس پشتیبان جدی برای مردم مظلوم فلسطین است.

راهپیمایی روز قدس پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است

به گزارش عصرپرس، علی لاریجانی، پیش از ظهر امروز (جمعه 10 خردادماه) با حضور در جمع راه پیمایان روز قدس تهران، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی سال های اخیر همواره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی جدی برای مسئله دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است و به همین جهت حضور مردم همواره طی 40 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در منطقه طی سال های اخیر رخ داده که اسرائیل سال به سال تضعیف و جبهه مقاومت تقویت شده است گفت: روشن است طی سالیان گذشته هیچ یک از جریان هایی که به دنبال طرح های صلح بودند به نتیجه ای نرسیدند و هر چه روی این موضوعات اصرار کردند کمتر نتیجه گرفتند لذا جریان های مقاومت به این دلیل و همچنین به دلیل تحرکات آمریکا در منطقه طی سال های گذشته تقویت شده است.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم روز قدس خواهد بود و قرار است تا دقایقی دیگر سخنرانی خود را آغاز کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: