اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - 31 May 2019
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: راهپیمایی با نظم خاصی در حال برگزاری و مشکل امنیتی گزارش نشده است.

سردار اشتری: مشکل امنیتی نداشته ایم

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم عزیز و بزرگوار میهن اسلامی بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته و با شور و شعور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

وی افزود: از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی روز قدس مردم در سراسر کشور با اشتیاق و اراده ای وصف ناشدنی در این راهپیمایی عظیم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: روز قدس؛ روز پیروزی مسلمانان بر استکبار و غلبه آزادیخواهان بر مستکبرین است و این روز، روز نابودی اسرائیل کودکش و غاصب خواهد بود.

این مقام عالی انتظامی،وحدت مسلمانان جهان را رمز پایداری انتفاضه مردم فلسطین دانست و افزود: ان شاء الله به زودی مسلمانان جهان در قدس شریف نماز اقامه خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت امنیتی شهرهای کشور پرداخت و ادامه داد: برابر گزارشات واصله وضعیت امنیتی خوبی در سراسر کشور حاکم است و مردم از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی روز قدس، با نظم خاصی حضور داشته و مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی افزود: لحظه به لحظه شاهد افزایش و پیوستن مردم به خیل جمعیت راهپیمایان هستیم و امید است این حرکت عظیم ملت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان ذخیره ای برای آخرت آنها ثبت شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: