اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - 30 May 2019
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آمادگی کارکنان این پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

آمادگی پلیس پیشگیری برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس

به گزارش عصرپرس ا زپایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس از یادگارها و ابتکارهای امام خمینی (ره) است و همه ما وظیفه داریم با شرکت در این راهپیمایی این روز را گرامی بداریم.

وی با بيان اينكه هر سال اهميت راهپيمايي روز جهاني قدس بيشتر از سال قبل مي شود، ادامه داد: امسال نيز با توجه به افزايش توطئه هاي رژيم صهيونيستي در كشورهاي اسلامي و ايجاد تفرقه در بين مسلمانان جهان اين راهپيمايي از اهميت خاصي برخوردار است و قطعاً اين بار نيز ملت بزرگ و انقلابي ايران اسلامي يك بار ديگر همزمان با موج خروشان جامعه جهاني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به پا خاسته و فرياد عدالت خواهي آنان را به گوش جهانيان خواهد رساند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تمهیدات پلیس در خصوص مراسم روز قدس اشاره کرد و گفت: پلیس پیشگیری نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مراسم، با آمادگی صد درصدی حضور داشته و تأمین امنیت آن را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی کشور عنوان کرد: پیش بینی های لازم برای تامین نظم و امنیت روز قدس در نظر گرفته شده به گونه ای که همکارانم با آمادگی کامل نسبت به اجرای طرح ها و اقدامات امنیتی - انتظامی و ترافیکی انجام وظیفه خواهند کرد.

سردار شرفی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم ضمن حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، همکاری لازم را با خدمتگزاران خود داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر: