اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 26 May 2019
به‌منظور تأمین پایدار آب انجام شد؛
مدیر امور نظارت بر بهره‌برداری و نگهداری سد ماملو گفت: به‌منظور تأمین پایدار آب در زمان تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای، خط دوم انتقال آب از سد ماملو به تصفیه‌خانه هفتم تهران فعال شد.

استفاده از خط دوم انتقال آب از سد ماملو به تصفیه‌خانه هفتم تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، علیرضا خانی‌زاد مدیر امور نظارت بر بهره‌برداری و نگهداری سد ماملو با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تأمین و انتقال آب به تصفیه‌خانه هفتم تهران، دارای دو خط 1600 میلی‌متری است و تا امروز تأمین و انتقال آب به مقدار 2.5 متر مکعب بر ثانیه از طریق خط اول صورت می‌پذیرفت.

وی با بیان اینکه تلاش بر این بود تا در حین تعمیرات شیرآلات و بازدیدهای دوره‌ای در تأمین آب شرب و مطمئن شهروندان وقفه‌ای صورت نگیرد، افزود: با هماهنگی دفتر بهره‌برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برق‌آبی شرکت با مرکز هماهنگی و کنترل آب تهران (تله متری) و تصفیه‌خانه هفتم در جهت تأمین و انتقال آب مطمئن و با کیفیت و همچنین انجام بازدیدهای دوره‌ای انتقال آب از خط اول به دوم انجام گرفت.

خانی‌زاد اظهار کرد: در اجرای این پروژه که با هماهنگی اکیپ تعمیرات شرکت آب و فاضلاب و با رعایت نکات فنی انجام شد، بازدید و پایش مستمر طول خط 8.5 کیلومتری، بازدید از اتصالات و تجهیزات خط، تخلیه هوا، نشانگرهای فشار تعبیه شده در طول خط صورت پذیرفت.

مدیر امور نظارت بر بهره‌برداری و نگهداری سد ماملو خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات در حال حاضر 2.5 متر مکعب بر ثانیه آب مورد نیاز تصفیه‌خانه جهت مصرف شرب تهران و شهرهای اقماری شرق تهران تأمین می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: