اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 26 May 2019
فلاحت‌پیشه در واکنش به ادعاهای جدید ترامپ:
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر آمادگی ایرانیان برای جنگ واقعی با آمریکا، گفت: سیاست آمریکا به راه اندازی جنگ روانی است از این رو خبر از اعزام هزار و ۵۰۰ نیرو به منطقه می‌دهد.

سیاست آمریکا راه اندازی جنگ‌روانی استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه‌ملت،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به دستور ترامپ مبنی بر اعزام هزار و 500 نیروی آمریکایی به منطقه خاورمیانه، گفت: اوباما رئیس‌جمهور وقت آمریکا در سال 2011 نیروهای آمریکایی را از منطقه خاورمیانه خارج کرد اما از همان سال کشورهای مختلف از آمریکا به دلیل نبود نیروهای آمریکا در منطقه برای اجرای موافقت نامه‌های امنیتی انتقاد می‌کردند لذا درخواست اعزام نیروهای بیشتر از گذشته به منطقه را مطرح کردند.

اعزام نیروهای آمریکایی به منطقه در قالب به راه‌اندازی جنگ روانی

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر این اعزام ممکن است در قالب درخواست برخی کشورهای منطقه باشد اما بهتر است که این اقدامات را در قالب جنگ روانی تعریف کنیم.

ایرانیان آماده جنگ واقعی با آمریکا هستند

وی افزود: ایرانیان برای جنگ واقعی آمادگی لازم را دارند اما سیاست آمریکا به راه اندازی جنگ روانی است به همین دلیل ادعاهای تازه ارتش آمریکا در مورد کشتی‌های فجیره یا اخبار جدید مثل اعزام نیروهای آمریکایی به منطقه را مطرح می‌کنند.

سیاست آمریکا راه اندازی جنگ‌روانی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تمامی کشورهای منطقه باید نسبت به این موضوعات هوشیار باشند تا مغلوب جنگ روانی آمریکایی‌ها نشوند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: