اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 25 May 2019
با موافقت نمایندگان؛
نمایندگان با ارجاع موضوع تعیین شرایط خودروهای فرسوده برای ممنوعیت تردد در طرح ساماندهی صنعت خودرو برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن مجلس موافقت کردند.

طرح ساماندهی صنعت خودرو به کمیسیون صنایع ارجاع شد

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، نمایندگان  در نشست علنی امروز (شنبه، 4 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به ماده (9) مکرر طرح ساماندهی صنعت خودرو که پیش از این برای اصلاح به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده بود با 187 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 239 نماینده حاضر در جلسه با اصلاح مجدد آن برای رفع ابهام موافقت کردند.


هرگونه بهره‌برداری از خاک باید طبق قانون صورت گیرد

نمایندگان مجلس با اصلاحات لایحه حفاظت از خاک جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (شنبه، 4 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره لایحه حفاظت از خاک که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود با ماده (1) آن با 175 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ماده (1) این گزارش، ماده (3) لایحه را به این شرح اصلاح می‌کند: هرگونه بهر‌ه‌برداری از خاک باید با رعایت قوانین و مقررات مربوط باشد.

در ادامه نمایندگان با تبصره این ماده که ماده (17) را اصلاح می‌کند با 174 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ماده (17) نیز به این شرح اصلاح شد: ادامه فعالیت و یا بازگشایی واحدهای موضوع مواد (15) و (16) این قانون که به طورموقت یا دائم فعالیت آنها متوقف شده است منوط به حکم مرجع قضایی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: