اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 21 May 2019
وزیر اطلاعات در سفر به کرمانشاه
وزیر اطلاعات، با اشاره به تحریم های جنایتکارانه آمریکا علیه مردم ایران، گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه های نظام سلطه را خنثی و نقش بر آب کنیم.

باید با وحدت نقشه های نظام سلطه را خنثی کنیم

به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان با وحدت و انسجام ملی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیمکرمانشاه با تبریک زاد روز امام حسن مجتبی (ع) به حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر انقلاب با ابراز خرسندی از حضور مجدد در کرمانشاه شهر فقها، شهدا و انسان‌های وارسته به فراگیری آموزه‌های علمی و عملی زندگی امام حسن مجتبی (ع) تأکید کرد.

وی امام حسن (ع) را نماد عقلانیت، نخبگی و وقار دانست و افزود: لازمه امامت تنها قیام نیست بلکه گاهی اوقات قعود ائمه اطهار راهبرد پیروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بیت و، ولی فقیه به صلاح خواهند رسید.

وزیر اطلاعات شرایط امام حسن (ع) را آزمون ولایتمداری توصیف کرد و گفت: آنانی که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در این آزمون نمره قبولی نگرفتند و می‌خواستند دیدگاه خود را به آن حضرت تحمیل کنند، بنابراین همواره موفقیت انقلاب تبعیت از ولایت است و با این شرط از پیچ‌های سخت عبور می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی همچنین با اشاره به شرایط دوران حکومت امیر المومنین علی (ع) گفت: بروز مشکلات آن دوران نتیجه سنگ اندازی‌ها و دسیسه‌های دشمنان بود، اما غفلت و بی بصیریتی مردم موجب شکست رهبر بی بدیلی همچون امیر المومنین علی (ع) شد و آن حضرت از بی وفایی و نافرمانی کوفیان به سطوح امد.

وی عدم همراهی مردم را یکی از عوامل عدم موفقیت حکومت امیرالمومنین و امام حسین (ع) دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امام حسن مجتبی (ع) با توجه به شرایط جامعه قهرمانانه‌ترین نرمش تاریخ را برای حفظ و بقا اسلام از خود نشان داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان درست کرده اند و حتی منع پرواز از کشور‌های همسایه و محدودیت واردات و صاردات ایجاد می‌کنند، گفت: اگر مسئولان و رسانه‌ها این گونه بیان کنند که دشمنان در صدد به زانو درآوردن کشور هستند مردم وارد میدان می‌شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می‌کنیم.

علوی نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواست دشمنان به ویژه آمریکا دانست و افزود: باید در مقام توصیه افکار عمومی مردم را نسبت به اقدامات دشمن بر علیه نظام آگاه کرد و در مقام عمل با تدبیر امور بر مشکلات غلبه کرد.

به گزارش صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌های جنایتکارانه‌ی آمریکا علیه مردم ایران گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه‌های نظام سلطه را خنثی کنیم.

علوی همچنین بر انسجام ملی و همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان تأکید کرد.

وزیر اطلاعات در پایان با تقدیر از مدیر سابق اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: