اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 18 May 2019
معاون آبفای کشور خبر داد:
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: برای اولین بار در صنعت آب و فاضلاب، اسناد تامین همسان کنتورهای آب خانگی توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تدوین و ابلاغ شد.

اسناد تامین همسان کنتورهای آب خانگی تدوین شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، حمیدرضا کشفی معاون آبفای کشور كنتور را يكي از مهم‌ترين كالاهاي مصرفي در صنعت آب و فاضلاب دانست و افزود: این اقلام به طور مستمر توسط شركت‌ها خريداري مي‌گردد و وجود انواع و اقسام اسناد خريد و به تبع آن قراردادهاي متفاوت در شركت‌ها به دليل نبود اسناد همسان خريد و همچنين لزوم ارتقای كيفيت اين كالا، شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور را بر آن داشت تا در راستاي سياست يكسان سازي فرآيند‌ها اقدام به تهيه و تدوين بسته كامل اسناد همسان تامين كنتورهاي آب خانگي با كد OP201 نمايد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور تاکید کرد: اين مجموعه يكي از كامل‌ترين اسنادي است كه تاكنون در بخش تامين كالا در كشور تهيه شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه شامل تمامي اسناد مورد نياز در فرايند خريد كنتور اعم از آگهي فراخوان مناقصه، اسناد ارزيابي كيفي، اسناد مناقصه، دستورالعمل شركت در مناقصه، شرايط عمومي و خصوصي قرارداد، مشخصات فني، شرايط بازرسي و ساير فرم‌ها و كاربرگ‌هاي مورد نياز كاربران است.

کشفی با تاکید بر اینکه در تنظيم اين اسناد از نظرات دست اندركاران صنعت آب و فاضلاب استفاده شده است، گفت: با ابلاغ اين اسناد همسان، از این پس تمامی فرايندهاي خريد كنتور در كشور به‌صورت يكسان و واحد انجام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: