اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 16 May 2019
امامان جمعه، روحانیون و مدیران حوزه های علمیه اهل سنت مناطق سیل زده گلستان با ارسال لوح سپاس، از رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) قدردانی کردند.

به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ امامان جمعه، روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت مناطق سیل زده گلستان با ارسال لوح سپاس، از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خاطر صدور دستور به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برای گسیل نیرو‌ها و امکانات به این مناطق و ابلاغ عنوان «شهید خدمت» به جانباختگان حادثه سیل در گمیشان، قدردانی کردند.

متن کامل این لوح سپاس که به محضر رهبر انقلاب ارسال شده است و امامان جمعه و روحانیون اهل سنت و مدیران حوزه‌های علمیه مناطق سیل زده آن را امضا کرده اند، به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

شکر و سپاس بیکران به درگاه احدیت که بار دیگر، دولت و ملت ایران را در آزمونی سخت قرار داد تا وفاق و همدلی آنان در گوشه و کنار جهان نمود و تبلوری دوباره یابد.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) و آرزوی سلامتی و ظهور فرج آن امام همام، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی از عنایات خاصه حضرتعالی به مردم شریف استان گلستان در پی دستور صریح به رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برای کمک به سیل زدگان و گسیل نیرو‌ها و امکانات بیشتر به مناطق سیل زده که به گواه مسئولان اجرایی، نقشی تعیین کننده در مدیریت بحران، کمک به سیل زدگان، مهار و هدایت آب و خدمت رسانی داشته است و همچنین ابلاغ عنوان «شهید خدمت» به جانباختگان حادثه سیل در گمیشان که به حق از آلام و درد و رنج مردم شهر‌های سیل زده کاست، اعلام می‌نماییم.

آزمون سخت این بحران طبیعی، برغم تلفات انسانی و خسارات سنگین و بعضاً جبران ناپذیری که برجای گذاشت، درس‌ها و عبرت‌هایی با خود به همراه داشت که به سادگی نمی‌توان از آن‌ها گذشت.

بی شک حمایت‌های مستمر آن رهبری معظم له پایه اصلی استمرار هماهنگی و خدمات رسانی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در بازسازی مناطق آسیب دیده خواهد بود.

بدون شک استان گلستان به عنوان یکی از سرمایه‌های گرانقدر نظام اسلامی است که با حضور اقوام و مذاهب مختلف و اهداء ۴ هزار شهید دفاع مقدس با محوریت نماینده معظم له، حضرت آیت الله نورمفیدی، یکی از استان‌های دارای سطوح بالای امنیتی، سیاسی و اجتماعی بوده و این اتحاد، یکپارچگی و روحیه فداکاری توأم با مهربانی و از خودگذشتگی، در حادثه سیل اخیر تبلور دوباره یافت و این همه مرهون حمایت‌های راهگشای آن مقام معظم، دولت محترم و همکاری نهاد‌های مدنی استان است.

در پایان، سلامتی و طول عمر آن رهبر عزیز تا ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را از درگاه باریتعالی مسئلت می‌نماییم.

قدردانی از رهبر معظم انقلاب

قدردانی از رهبر معظم انقلاب

نام:
ایمیل:
* نظر: