اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 16 May 2019
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این امر یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده ای نزدیک

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در پنجاه و ششمین کمیسیون اجتماعی و اطلاع رسانی ناجا ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویت های کاری "ناجی هنر" دانست و گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساخت های لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.

وی با بیان اینکه ناجا در خصوص تهیه و تولید فیلم و سریال سرشار از سناریوهای متنوع است، اظهار داشت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بنابراین باید در سال 98 در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال خصوصا در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه های خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سال های آینده برنامه ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بین سازمان ها و نهادهای مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در متن کلیه رویدادهای اجتماعی قرار دارد و از سویی مردم از اولین سازمانی که اطلاعات را دریافت می کنند و مطالبه گری دارند، نیروی انتظامی است.

سردار سلیمانی در پایان با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه ها گفت: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه ماموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: