اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 15 May 2019
سرپرست امور منابع آب پاکدشت از آزادسازی و تخریب هشت دهنه مغازه و بنای غیرمجاز از بستر رودخانه "لات آجی" در شهرستان پاکدشت خبر داد.

8 بنای غیرمجاز در بستر رودخانه به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،  راما حبیبی سرپرست امور منابع آب پاکدشت با اعلام این خبر گفت: با وجود آمادگی و پیگیری‌های کامل این امور مبنی بر رفع تصرف رودخانه لات آجی، عملیات آزادسازی و رفع تصرف از بستر رودخانه  مذکور توسط خود متصرفان انجام شد.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات از 200 مترمربع از بستر رودخانه رفع‌تصرف شد، تصریح کرد: اخذ حکم قضایی، انجام کار کارشناسی پرونده و تعیین میزان تصرف توسط این امور صورت گرفته بود، اما  قبل از انجام عملیات، متصرفان نسبت به آزادسازی بستر رودخانه اقدام کردند.

وی افزود: انجام این امر توسط مالکان، به‌منزله آگاهی و عزم ملی شهروندان در راستای آزادسازی و تصرف‌های غیر قانونی حریم و بستر رودخانه‌ها به‌شمار می‌رود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب پاکدشت به‌عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و به‌عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی می‌نماید.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: