اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 14 May 2019
ابطحی
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در اخطار اصل ۷۵، گفت: آن هایی که در سفارت انگلستان افطار کرده اند به دوران قاجار بازگشته اند نه کسانی که با برخی لوایح مخالفت می کنند.

آنها که در سفارت انگلستان افطار کردند به دوران قاجار بازگشته اند

به گزارش عصرپرس، سیدمحمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخطار اصل 75 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: به نظر می رسد هیات رئیسه برخلاف ماده 172 عمل کرد چرا که 15 دقیقه وقت برای ارائه نظر داشتند اما اجازه استفاده از تمام آن به من داده نشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در سخنانم در مخالفت با لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ تاکید کردم که امروز، روز صدور فتوای تاریخی میرزای شیرازی است لذا از بنیاد فقاهت دفاع کردم و یادآور شدم نباید قراردادهایی را تصویب کنیم که به سرنوشت قرارداد رژی تبدیل شود.

وی افزود: رحیمی، نماینده تهران نسبت به سخنانم عنوان می کند ما به دوران قاجار برگشته ایم درحالی که باید یادآور شد آن هایی که در سفارت انگلیس افطار کرده اند به دوران قاجار برگشته اند.  

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در ماده 6 لایحه یاد شده عهدنامه کامله الوداع نوشته شده که مورد توجه قرار نگرفته است این موضوع در حالی است که اتحادیه اروپا هم اکنون برای کشورمان شاخ و شانه می کشد و ما نباید به آن ها امتیاز دهیم.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی نیز در خصوص رعایت ماده 172 آیین نامه داخلی از سوی هیات رئیسه توضیحاتی را ارائه کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: