اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 13 May 2019
اولادقباد در تذکر شفاهی:
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ضمن انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن از وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد برای کشف قیمت واقعی مسکن تیم کارشناسی تشکیل دهد.

وزارت راه برای قیمت واقعی مسکن تیم کارشناسی تشکیل دهد

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، فریده اولادقباد در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه هفته بزرگداشت مقام معلم را پشت سر گذاشتیم که مصادف با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری بود اما دولت هنوز آموزش و پرورش را در اولویت اول خود قرار نداده و باید دغدغه معیشت و حفظ شأن و کرامت معلمان را در جامعه در اولویت خود قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای معلم در زندان نیست، افزود: جای معلم در کلاس درس و آموزش است و هزینه برای آموزش و پرورش بزرگترین و بهترین سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی یک جامعه است.

وی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: پیشنهاد ما تک نرخی کردن ارز است که سبب جلوگیری از رانت می‌شود چرا که در حال حاضر تفاوت نرخ ارز به جیب دلالان و واسطه‌گران کالاهای اساسی می‌رود و این عمل سبب ایجاد تورم افسارگسیخته و کوچک شدن سفره مردم می‌شود و متأسفانه مردم نمی‌توانند مایحتاج اساسی زندگی خود را تأمین کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: علیرغم وعده‌هایی که درباره بسیاری از افرادی که برای پیش خرید خودرو ثبت‌نام کرده بودند، داده شد اما هنوز شرکت‌های خودروساز به وعده‌های خود عمل نکردند که این موضوع سبب سردرگمی و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها شده است و وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز برنامه‌ کارشناسی شده در بازار نداشته و به مجلس و مردم ارائه نداده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند حتی آرزوی خانه‌دار شدن داشته باشند چرا که افزایش سرسام آور قیمت مسکن اتفاق افتاده است که امیدوارم وزارت مسکن تیم کارشناسی ایجاد کند و بتواند قیمت‌های واقعی را کارشناسی کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: