اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 13 May 2019
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 23 اردیبهشت ماه) به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس، با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.

آغاز جلسه علنی مجلس

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون تعین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازادواج زنان ایرانی با مردان خارجی نخستین دستور کار نمایندگان مردم در خانه ملت است.

طرح اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه پنج ساله ششم و بررسی لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و لوکزامبورگ، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان‌ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر از دیگر مواردی است که امروز در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور از سال ۹۲ تاکنون دستورکار دیگر مجلس در جلسه علنی امروز است.

نمایندگان مردم در خانه ملت همچنین گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در حوزه بازار‌های مالی را بررسی می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: