اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 12 May 2019
رئیس هیئت عامل ایمیدرو؛
رئیس هیئت عامل ایمیدرو اعلام کرد: رونق تولید، توسعه اکتشاف و افزایش فروش تا یک میلیارد دلار در شمار برنامه‌های مدیریت جدید شرکت ملی مس ایران قرار بگیرد

فروش یک میلیارد دلاری به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو افزود: با توجه به هدفگذاری فوق، انتظار است فروش حداقل ۸۰۰ میلیون دلار در شرکت مس رقم محقق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارزش بازار سرمایه شرکت مس حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان است، گفت: P/E (نسبت قیمت به درآمد هر سهم) شرکت ملی صنایع مس ایران در محدوده ۶.۲۶ قرار دارد که این نسبت، عدد بسیار برجسته‌ای برای یک شرکت بزرگ با فروش بالا در بورس است.

به گفته غریب پور وضعیت سهام و پی / ایی شرکت مس به گونه‌ای است که جذابیت بالا و ارزنده‌ای برای بازار سرمایه دارد.

معاون وزیر صمت در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرکت ملی مس نقش کلیدی در فعالسازی معادن کوچک، بهره وری عوامل تولید، ارتقا سطح تکنولوژی و همچنین ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی دارد. بدون شک تحقق این مقوله‌ها در شرکت مس مورد توجه مدیریت جدید نیز قرار خواهد گرفت.

غریب پور با بیان اینکه شرکت مس در اقتصاد کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: به دنبال بازنشستگی اسدی راد، انتخاب مدیری متخصص، آگاه و عالم در اولویت قرار داشت که خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت مس دارای این ویژگی‌ها است و سوابق درخشان وی در حوزه معدن و صنایع معدنی گواه این مدعا است.

وی با تاکید بر اینکه توانایی و انگیره بالا مدیرعامل جدید این مجموعه، دستیابی به اهداف را سرعت خواهد بخشید گفت: امیدواریم مدیریت جدید شرکت مس با همفکری ذینفعان و استفاده از ظرفیت‌های موجود، برگ زرین دیگری در عرصه خدمت به کشور به ثبت برساند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه نیروی انسانی نجیب و سخت کوش، جزو سرمایه‌های شرکت ملی مس به شمار می‌رود، افزود: بزرگترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی آن است و به طور حتم این مزیت، دستیابی به اهداف را ممکن خواهد کرد.

توسعه زیرساخت و کمک رسانی به سیل زدگان

وی با اشاره به اقدامات موثر شرکت مس طی ماه‌های گذشته گفت: توسعه زیرساخت‌ها و کمک رسانی به هم وطنان سیل زده از جمله اقدامات موثر و مثال زدنی این مجموعه طی ماه‌های گذشته بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: