اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 11 May 2019
فیلم مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه‌کنندگی الهه نوبخت، در توئیت جشنواره هات‌داکس کانادا، به عنوان بهترین فیلم مستند نیمه‌بلند به انتخاب تماشاگران معرفی شد.

«دلبند» بهترین فیلم منتخب تماشاگران جشنواره «هات‌داکس» شد

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بیست و ششمین دوره جشنواره مستند هات‌داکس با بیش از ٢٠٠ هزار مخاطب از تاریخ ٢٥ آوریل الی ٥ می ٢٠١٩ (٥ تا ١٥ اردیبهشت‌ماه ١٣٩٨) در شهر تورنتو کانادا برگزار ‌شد.

مستند «دلبند» ساخته یاسر طالبی در بخش «ویترین جهان» این جشنواره معتبر، در کنار ٢٩ مستند دیگر نمایش داده شد و در توئیت هات‌داکس به عنوان بهترین فیلم مستند نیمه‌بلند از نگاه تماشاگران اعلام شد.

این فیلم قصه‌ی زندگی دشوار اما شیرین یک مادر هشتاد و سه ساله و تنها به نام «فیروزه» را روایت می‌کند که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه‌های البرز دارد.

«دلبند» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است که پخش بین‌الملل این فیلم را نیز به عهده دارد.

این فیلم طی روزهای اخیر، جایزه بهترین فیلم مستند پانزدهمین دوره جشنواره «کازان» روسیه و تقدیر ویژه Special Mention هیات داوران شصت و هفتمین دوره جشنواره «ترنتو» ایتالیا را از آن خود کرده بود.  


نام:
ایمیل:
* نظر: