اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 11 May 2019
مدیر امور آب تهران بزرگ از رفع تصرف 2000 مترمربع از بستر رودخانه کمرد، سیاهرود و جاجرود در روستاهای باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

رفع‌ تصرف 2000 متر مربع از بستر 3 رودخانه در استان تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، علیرضا نیکنام مدیر امور آب تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و آب‌های سطحی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره 4 ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، مساحتی به میزان "دو هزار متر مربع" از بستر رودخانه‌های کمرد، جاجرود و سیاهرود در روستاهای باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزادسازی شد.

مدیر امور آب تهران بزرگ افزود: در این عملیات جمع آوری دیواره، فنس و آجر چینی موارد احیا شده آزادسازی قبلی بوده است که در قالب آزادسازی رودخانه از تصرف افراد سودجو خارج شد.

نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نموده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: