اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 11 May 2019
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: بارندگی‌های روز جمعه کمتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و مشکل خاصی در مناطق و شهرهای مختلف اردبیل پیش نیامد.

بارندگی‌های جمعه کمتر از پیش‌بینی‌ها رخ دادبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، اصغر سلیمان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: پس از اعلام بارندگی از سوی سازمان هواشناسی، شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در تمامی امور مناطق، کارگاه‌ها، پیمانکاران، مشاوران و مجریان طرح‌های آب استان در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی ادامه داد: سازمان هواشناسی روز پنج‌شنبه، بارندگی ۴۰ تا ۵۰ میلی‌متری را پیش‌بینی کرده بود که بلافاصله پس از آن در شرکت آب منطقه‌ای حالت آماده‌باش اعلام کردیم، مجددا سازمان هواشناسی ساعت ۱۱ روز جمعه با اعلام نتیجه بررسی‌های جدید، از کاهش بارندگی‌ها تا ۱۵ میلی‌متر خبر داد؛ بنابراین بارندگی خاصی صورت نگرفت و خوشبختانه با مشکلی مواجه نشدیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه نیروهای این شرکت در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند، گفت: در همین رابطه دو جلسه با استاندار و دو جلسه مدیریت بحران در شرکت برگزار شد، اما خوشبختانه بارندگی پیش‌بینی شده که احتمال وقوع سیل وجود داشت، تحقق نیافت.

همچنین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از آبگیری سد احمد بیگلوی شهرستان مشگین شهر پس از سال‌ها طی هفته گذشته خبر داد.

سلیمان‌زاده، درباره آبگیری این سد گفت: سد احمد بیگلو از نوع خاکی با هسته رسی است و گنجایش مخزن آن ۲۸ میلیون متر مکعب است.

وی افزود: برای احداث این سد هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که  با بهره‌برداری از سد احمد بیگلو بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی پایاب زیرپوشش آبیاری مدرن قرار خواهد گرفت.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: