اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 07 May 2019
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد
تورج دهقانی زنگنه گفت: از تمام ظرفیت‌های ملی و درون سازمانی برای توسعه ناوگان فعال «هما» استفاده خواهد شد.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ناوگان ایران‌ایر

به گزارش عصرپرس، تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با اشاره به وضعیت ویژه صنعت هوانوردی در کشور گفت: صنعت هوایی در شرایط حساس و خطیری است. از ابتدای انقلاب این صنعت هدف تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته است، اما درایت و توانمندی و متخصصان و مدیرانی که در این صنعت حضور داشتند، باعث شد این صنعت بهرغم وابستگی به خارج نه تنها متوقف نشود، بلکه پیشرفت چشمگیری نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: هما اگرچه با روزهای اوج خود فاصله دارد، اما با ظرفیت‌هایی که به ویژه در زمینه نیروی انسانی متخصص و متعهد در اختیار دارد، به درستی تامین‌کننده بسیاری از نیازهای فنی، عملیاتی و آموزشی اکثر شرکت‌هایی است که بعد از انقلاب تاسیس شده‌اند. هواپیمایی جمهوری اسلامی ما در صنعت هواپیمایی در وضعیت استاندارد است و کسی نمی‌تواند بگوید از این شرکت هواپیمایی، استاندارد بالاتری چه در بعد آموزش، چه فنی و چه خلبانان وجود دارد.

دهقانی زنگنه با تاکید بر ضرورت توسعه ناوگان«هما» افزود: ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در هما وجود دارد که باید با کمک یکدیگر این ظرفیتها را به صورت بالفعل تبدیل کنیم. تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های ملی و سازمانی برای افزایش ناوگان فعال موجود در شرکت استفاده کرده و گام‌های اساسی برداریم.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اصلاح ساختار شرکت برای بهره‌گیری بهینه از نیروی انسانی و ارائه خدمات شایسته به مسافران را یکی از ماموریت‌های خود توصیف کرد و گفت: توجه ویژه به صندوق بازنشستگی و انتخاب تصمیم مناسب برای حفظ کرامت و شان بازنشستگان هما با حمایت دولت محترم و عنایت ویژه جناب وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد.

بنابر گزارش وزارت راه و شهرسازی، دهقانی زنگنه گفت: رساندن هما به جایگاه واقعی خود با استفاده از توان و تجربه نیروهای متخصص داخلی و ظرفیت دانشگاه‌های کشور امری است که مردم به عنوان ولی نعمت همه ما، همچنین مسئولان نظام جمهوری اسلامی از هما انتظار دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: