اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 06 May 2019
نوبخت
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور می گوید در توزیع ارز دولتی به کالاهای اساسی به قسمی عمل می شود که مردم آثار آن را در سفره هایشان احساس کنند.

تاثیر ارز دولتی بزودی در سفره های مردم احساس می شودبه گزارش سرويس اقتصادي عصرپرس از خانه ملت، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور گفت: اصلاح ساختار بودجه در قالب لایحه نیست، در این زمینه طرحی آماده شده است طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوای سه گانه مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره که این طرح در مجلس نیز بررسی و تصویب می شود یا خیر؟ بیان داشت: دیگر نیازی نیست بعد از بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در شورای هماهنگی اقتصادی قوا، درمجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

به زودی مردم تاثیر ارز دولتی را بر سفره های خود احساس می کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به موضوع لمس نشدن اختصاص ارز دولتی برای کالاهای اساسی در بازار و سفره مردم اشاره کرد و بیان داشت: در قانون بودجه سال 98، برای تامین کالاهای اساسی اعتبار 14 میلیارد دلاری دیده شده است، اکنون تاثیر این میزان اعتبار در بازار احساس نمی شود.

نوبخت ادامه داد: این مورد جز مسائلی است که مجلس اعلام کرده و اکنون مورد بازبینی قرار گرفته است تا به روشی اقدام شود که  مردم آثار این 14 میلیارد دلار  را در سفره هایشان احساس کنند.اکنون روش مذکور در حال بررسی است و به زودی انجام می شود، همچنان قرار است ارز دولتی به 25 قلم اختصاص پیدا کند.

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: