اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 29 April 2019
با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران جلسه هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سی امین بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در جلسه هماهنگی که برای برگزاری مراسم سی امین بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت:با توجه به تجربیات سال های گذشته تمهیدات، هماهنگی های لازم و مجموعه اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم  سی امین بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در حال انجام است.

یزدانی در ادامه افزود: مجموعه شهرداری تهران با تمامی توان و امکانات آماده خدمات رسانی به زائرین در مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) می باشد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مسوولین به تشریح اقداماتشان در خصوص برگزاری سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) پرداختند.

همچنین در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون حمل و نقل عمومی(مترو،اتوبوس،تاکسی)،انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران متناسب با این ایام در محوطه حرم مطهر و محیط های پیرامونی، برپایی پردیس های فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی،استقرار نیروهای سازمان آتش نشانی و اورژانس شرکت شهر سالم، توزیع بسته های پذیرایی به زائرین، انجام اطلاع رسانی های لازم، نظافت و پاکسازی به شکل مستمر و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: