اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 22 April 2019
معاون اول رییس جمهوری در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

جهانگیری انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران را تبریک گفت

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» در این پیام خطاب به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» انتصاب شایسته وی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی که نشان دهنده شایستگی ها و تجارب ارزشمند سردار سلامی در دوران مسئولیت های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار و توانمندی های فراوان نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیروهای مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده کند.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام تبریک از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مسئولیت مهم و خطیر را مسألت کرد.

به گزارش عصرپرس، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز گذشته ( یکشنبه یکم اردیبهشت ماه 98 ) در حکمی با سپاس از خدمات با ارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: