اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - 20 April 2019
همزمان با گراميداشت روز ملي ايمني حمل‌ونقل؛
به مناسبت روز ملی ایمنی و حمل و نقل، جشنواره صوتي و تصويري ايمني ترافيك باحضور مسوولان، كارشناسان و عموم مردم برگزار می شود.  
برگزاري جشنواره صوتي و تصويري ايمني ترافيك 
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در تقويم كشور، براي يادبود ايمني در حمل‌ونقل و جلب توجه عموم مردم و مسوولان به اين مهم، روز هفتم اردبيهشت، روز ايمني حمل‌ونقل نامگذاري شده است. در سال‌جاري، بنا بر مصوبه نشست 100 كميسيون ايمني راهها كشور و با همت انجمن طرفداران ايمني راهها، مقرر گرديد اين روز با برگزاري جشنواره صوتي و تصويري ايمني ترافيك و حضور مسوولان، كارشناسان و عموم مردم، گرامي داشته شود.  
برگزاري جشنواره صوتي و تصويري ايمني ترافيك 
بر اساس این گزارش، نشست هماهنگي برگزاري مراسم اين روز با حضور رضا نفيسي رييس مركز تدوين مقررات و ايمني حمل‌ونقل و دبيرخانه كميسيون ايمني راهها در محل دفتر جمعيت طرفداران ايمني حمل‌ونقل برگزار گرديد. در اين نشست ضمن تاكيد بر برگزاري مناسب اين رويداد مهم، هماهنگي لازم براي دعوت از مهمانان و نحوه حمايت و پشتيباني از اين مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
لازم به ذكر است هرساله بيش از 16 هزار نفر از هموطنان در تصادفات رانندگي كشته مي‌شوند و قريب به 500 هزار نفر دچار مصدوميت و معلوليت مي‌شوند كه هزينه بالايي بر سلامت و اقتصاد جامعه وارد مي‌كند و هرگونه حركت و برنامه‌ريزي براي كنترل و كاهش تصادفات رانندگي، ضمن حفظ جان و سلامت هموطنان، مصداق بارز اقتصاد مقاومتي مي‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: