اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 15 April 2019
رئیس ترابری شرکت ملی حفاری ایران خبرداد:
رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و ویژه برای استحکام‌بخشی و افزایش ارتفاع سیل‌بند منطقه عین 2 اهواز از سوی این اداره کل خبر داد.

اختصاص ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات برای استحکام‌بخشی سیل‌بند منطقه عین 2به‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شرکت ملی حفاری ایران، محسن شیخ‌پور رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: به دنبال اعلام ستاد بحران استان خوزستان و دستور مدیرعامل، این اداره کل با هماهنگی مدیریت خدمات شرکت در اسرع وقت نسبت به تامین و اعزام تجهیزات لازم به منطقه اقدام کرد.

وی افزود: در این ارتباط ۳۵ دستگاه کمپرسی، 6 دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه لودر، دو دستگاه تانکرسوخت، ۱۵ دستگاه خودرو سبک کمک‌دار و همچنین غلتک، گریدر، بولدوزر، آمبولانس، کمرشکن، جین پل، تندم و گروه تعمیرات در منطقه مستقر شد.

رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به شرایط خاص عین 2 و عبور خودروهای سنگین اظهار کرد: همسو با این تجهیزات دو گروه از بازرسی تصادفات و تخلفات و بازرسی مهندسی جاده نیز در منطقه پیش‌گفته استقرار یافتند.

رئیس ترابری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 500 متر از پروژه استحکام‌بخشی به سیل‌بند عین 2 به این شرکت واگذار شده است، گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۸۰ نفر از کارکنان این اداره کل و نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت در این منطقه هستند و بخش قابل توجهی از کار انجام شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: