اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 15 April 2019
رئیس پلیس فتا تهران خبر داد:
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: راننده کینه ای پس از اخراج از شرکت تاکسی اینترنتی اقدام به انتشار شماره تلفن مسافر خود در سایت های غیر اخلاقی می کرد ، دستگیر شد.

انتقام گیری راننده تاکسی کینه‌جو در شبکه اجتماعی اینستاگرام

به گزارش عصرپرس، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت : در فروردین ماه سال جاری خانمی ۳۱ ساله ساکن تهران شکایتی مبنی بر انتشار شماره تلفن همراهش در کانالهای غیر اخلاقی به پلیس ارایه داد و گفت مدتی است به صورت مکرر مورد مزاحمت تلفنی از سوی افراد مختلف واقع می شوم که پس از چندین تماس متوجه شدم که شماره همراهم توسط فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کانال های نامناسب و غیر اخلاقی منتشر شده است و متاسفانه آنها به تفکر اینکه بنده خودم اقدام به درج شماره همراهم نمودم ؛ از من درخواست های نامتعارفی می گردد ، این موضوع باعث بروز مشکلات روحی و روانی برایم شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بار روانی موضوع و احقاق حق شاکیه، ماموران اقدامات فنی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند و پیگیری های پلیس و سرنخ های موجود ، منجر به شناسایی هویت متهم که مردی ۳۱ ساله ساکن محله فردوس بود،شد .

سرهنگ کاظمی ادامه داد : با بدست آمدن هویت متهم ، شاکیه به پلیس دعوت شد و در همان لحظه اول متهم را مورد شناسایی قرار داد و گفت چند روز پیش درخواست تاکسی اینترنتی از یکی از شرکت های تاکسی سرویس اینترنتی نمودم و پس از رسیدن به مقصد راننده مبلغی بالاتر از مبلغ متعارف از من گرفت و بنده هم موضوع را به مدیر سایت گزارش کردم ودیگراز اتفاقات بعدی آن و انگیزه متهم بی اطلاع هستم.

این مقام انتظامی گفت: مستندات بدست آمده به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد و پلیس با شناسایی محل اختفای متهم حوالی بلوار فردوس ، در گام بعدی وی را دستگیر کرد .

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ افزود : متهم در مواجه شدن با مدارک و شواهد فنی ، لب به اعتراف گشود و گفت شاکیه مدتی پیش یکی از مسافرینم بود، پس از رساندن او به مقصد و گرفتن پول کرایه ، از عملکرد من به مدیر سایت اعتراض نموده بود و همین باعث اخراج من از سایت تاکسی اینترنتی شد .

سرهنگ کاظمی بیان داشت : متهم در ادامه اعترافاتش با هدف انتقام گیری شماره همراه وی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان فردی نامناسب و با عناوین غیر اخلاقی منتشر کردم و حال از کرده خود خیلی پشیمانم و از شاکیه عذر خواهی می کنم .

رییس پلیس فتا پایتخت در خاتمه اظهار داشت : پلیس پس از تکمیل تحقیقات و اعترافات متهم ، پرونده را برای سیر مراحل قانونی به همراه شاکیه به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال کرد.

 

منبع:پایگاه اطلا‌ع‌رسانی پلیس فتا


نام:
ایمیل:
* نظر: