اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 15 April 2019
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: سیل تاکنون سه هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیرساخت‌های این شرکت خسارت وارد کرده است.

خسارت بیش از 3 هزار میلیارد ریالی سیل به برق منطقه‌ای خوزستانبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: یک‌هزار و ۶۹۵ دکل برق منطقه‌ای خوزستان در معرض آب‌گرفتگی سیل قرار داشت که از این تعداد یک‌هزار و ۱۴۴ دکل در وضعیت بحرانی قرار دارند و باید به آنها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه شش دکل سقوط کرده در سیل نیاز به اصلاح و بازسازی دارند، تصریح کرد: جاده‌های دسترسی خطوط و فونداسیون دکل‌ها به‌دلیل شدت و ماندگاری سیل دچار آب‌شستگی شده و باید در همه آنها ترمیم صورت گرفته و جاده‌های دسترسی بازسازی شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: از ۴۷ پست در معرض آب‌گرفتگی ۱۸ پست حالت بحرانی داشتند و سیل به بستر و دیواره‌ محوطه‌های آنها نیز خساراتی وارد کرده است.

دشت‌بزرگ انجام اقدامات مقابله‌ای برای سیل‌بندی و خاک‌ریزی در اطراف این ۱۸ پست را یکی دیگر از خسارت‌های وارد شده به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سیل اخیر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش برق منطقه‌ای خوزستان این بوده که خاموشی در شبکه رخ ندهد، تاکید کرد: در شبکه انتقال و فوق توزیع استان هیچگونه خاموشی ناشی از سیل رخ نداده و لازم است در این خصوص از دستگاه‌هایی که در استحکام بخشی پست‌ها با ما همکاری داشتند تشکر کنم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: