اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 14 April 2019
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اعزام دومین کاروان هدایا و کمک های اصناف و بازاریان مرکز استان البرز با حضور مقامات ارشد استانی خبر داد.

ارسال ۲۳ کامیون اقلام اساسی به مناطق سیل زدهبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اعلام این خبر گفت : هفتم فروردین ماه نخستین کاروان کمک های اصناف به ارزش پنج میلیارد ریال، راهی مناطق سیل زده شد و امروز نیز شاهد راهی شدن ۲۳ کامیون و تریلی حاوی اقلام و کالاهای ضروری برای هموطنان در مناطق سیل زده هستیم.

شاهمرادی افزود: این کمک ها شامل مواد غذایی، کنسرو، نان، گونی، ادوات خاکبرداری، پوشاک، چکمه، فرش، موکت، کالاهای شوینده-بهداشتی، آب معدنی به میزان ٥٢تن، سیب زمینی به مقدار ۲۲ تن و ده ها قلم کالای دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن قدردانی از کسبه، بازاریان و اصناف شهرستان کرج، تصریح کرد: این شکوه همدلی و غیرت بازاریان خود یک بیانگر آن است که این قشر شریف هیچگاه هموطنان خود را در مواقع سختی و دشواری فراموش نکرده و دلهایشان در گرو عشق به مردم است.

این مقام مسئول در خاتمه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" مستقر در این سازمان، تاکنون کمک های خوبی در دو بخش صنایع،معادن و اصناف جمع آوری و ارسال شده است که به یاری خدا این روند در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: