اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 13 April 2019
کریمی مطرح کرد:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه بازار سرمایه با رشد مثبت رو به جلو حرکت می کند، گفت: افراد با سرمایه های خرد و عمده می توانند در بازار سرمایه و بورس، سرمایه گذاری و سود مناسبی دریافت کنند.

روزهای روشن بازار سرمایه؛ سرمایه گذاری در بورس افزایش یافته استبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از خانه ملت،علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد شاخص های بورس در روزهای پایانی هفته گذشته، گفت: بازار سرمایه مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری در شرایط حاضر است، چراکه بازاری شفاف و رقابتی بوده و تحت نظارت دقیق سازمان بورس و نهادهایی است که در سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کنند.

زمانی که بسترهای مناسب برای انجام معاملات بزرگ مانند فرابورس فراهم شود حجم بازار بورس نیز با افزایش روبرو می شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: به دلیل شرایط شفاف و رقابتی افرادی که سرمایه های خرد و اندک داشته و افرادی که سرمایه های عمده دارند، می توانند در بازار سرمایه و بورس، سرمایه گذاری کرده و سود مناسبی دریافت کنند.

کوچک کردن دولت بازار سرمایه  را تقویت می کند

وی با بیان اینکه محدودیت های موجود در کشور و افزایش قیمت کالاهای گوناگون شرایط را به گونه ای رقم زده که  بازار سرمایه می تواند با روند مثبت رو به جلو حرکت کند، ادامه داد: روند مثبت بازار سرمایه می تواند تداوم داشته باشد و روز به روز شاهد توسعه بیش از گذشته بازار سرمایه، با انتظار سودآوری مناسب برای مردم در این بازار باشیم.

کریمی با تاکید بر اینکه بازار سرمایه باید برنامه ای برای حوزه های مختلف داشته باشد تا بتواند از پتانسیل های این بازار در هدایت نقدینگی استفاده کند، اظهار داشت: استفاده از ابزارهای نوین و کوچک کردن دولت می تواند شرایطی فراهم کند که بازار سرمایه  را تقویت کرده و خواسته اصلی فعالان اقتصادی برای تامین مالی از بانک به سمت بازار سرمایه سوق داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تاثیر مثبت شرایط سیاسی چند روز گذشته روی بازار سرمایه، تصریح کرد:زمانی که بسترهای مناسب برای انجام معاملات بزرگ مانند فرابورس فراهم شود حجم بازار بورس نیز با افزایش روبرو می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: