اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 13 April 2019
مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری خبر داد:
محمد رودباری گفت: ۷۱۰ راه روستایی آسیب‌دیده از سیل در استان لرستان، با تلاش شبانه‌روزی بیش از ۶۰۰ نفر نیروی راهداری اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان و ۱۷ استان معین بازگشایی شد.

بازگشایی ۷۱۰ راه روستایی آسیب دیده از سیل در استان لرستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای،‌ محمد رودباری مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات این سازمان از بازگشایی ۷۱۰ راه روستایی آسیب دیده از سیل در استان لرستان خبر داد و گفت: طول راه‌های آسیب‌دیده از سیل استان لرستان ۶۰۰ كیلومتر است كه از این میزان، بالغ بر ۱۰۱ كیلومتر راه اصلی، ۴۸ كیلومتر راه فرعی و بیش از ۴۴۰ كیلومتر راه روستایی می‌باشد.

وی با بیان این كه ۱۳۰ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است، افزود:  براساس برآوردهای انجام شده، تاكنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی شامل پل‌ها و آبروها وارد شده است.

مدیركل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین افزود: به منظور برقراری ارتباط روستاهایی كه پل‌های آنها تخریب شده است و از جمعیت بالایی برخوردارند، پنج دستگاه پل فلزی از استان‌های اصفهان، یزد، زنجان، آذربایجان‌غربی و همدان ارسال شده و در مرحله نصب و اجرا می‌باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: