اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 11 April 2019
سرپرست کاروان خانواده شهدا و ايثارگران نزاجا:
سرپرست کاروان خانواده شهدا و ايثارگران نزاجا،گفت:خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است و عبادت محسوب می شود.

خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان  کاری ارزشمند و عبادت استبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس،سرهنگ حمید آذرنیا سرپرست کاروان خانواده شهدا و ايثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در بین کاروان خانواده های شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه راه  شهدا همچنان ادامه دارد، گفت: آن چیزی دارای ارزش و ماندگاری است که در راه خدا و برای خدا شکل گیرد.  چراکه در این راستا هر چه انجام کاری برای خدا سخت تر و نیت خالص تر باشد ارزش و اثر آن بیشتر است. بنابراین هر گونه اهتمام و تلاش در راه خدا مصداق جهاد فی سبیل الله است.

سرهنگ آذرنیا با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است و عبادت محسوب می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت پاسداشت ارزش های ایثار و از خودگذشتگی در جامعه، خاطرنشان کرد: جانفشانی و از خود گذشتگی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی، الگوی ارزشمندی برای ملت شریف ایران بوده و هست.

سرهنگ آذرنیا در ادامه با بیان اینکه هر ساله سعی نموده آیم  تعدادی از خانواده های شهدا را به سفرهای تفریحی و زیارتی ببریم ادامه داد: تا کنون 26 هزار خانواده شهدا را به سفر مشهد و شمال اعزام کرده اما متاسفانه هنوز 22 هزار خانواده در صف انتظار سفر هستند.

خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان  کاری ارزشمند و عبادت است

وی گفت:  ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا در حد توان و امکانات از این خانواده ها پذیرایی نموده و سفری لذت بخش را برای آنها رقم بزنیم .

سرهنگ آذرنیا با اشاره به اینکه ما نتوانسته ایم آن طور که در شان و منزلت این عزیزان است از آنها تقدیر و تجلیل کنیم، گفت: همه ما باید کاری کنیم تا خانواده های شهدا دغدغه مالی و روحی نداشته باشند چرا که اینها با ارزش ترین فرد زندگی خود را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند.

وی درادامه با اشاره به 250 هزار جانباز و 50 هزار شهید در کشور،گفت: اگر ما بتوانیم مکانی مختص خانواده های شهدا و جانبازان ارتش داشته باشیم و حداقل سالی یکبار این عزیزان را به سفر ببریم می توان در روحیه آنها تاثیر گذار باشد.

سرپرست کاروان خانواده شهدا و ايثارگران نزاجا، گفت: در مشهد و شمال قرار است مکانی به این خانواده ها اختصاص داده شود اما نیازمند بودجه لازم است که امیدوارم این امر به زودی محقق شود.

فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش برجسته ای برخوردار است

خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان  کاری ارزشمند و عبادت استسرهنگ علی صالحی فرمانده استراحتگاه نزاجا خزر آباد در ادامه با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است، گفت: ارج نهادن به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و تکریم ارزش های والایی که این عزیزان در نظام جمهوری اسلامی برای آنها جانفشانی نموده اند، وظیفه همه ماست و احترام به این بزرگواران، زنده نگه داشتن ارزش های ایثار، صبر و وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی است و البته حقی بر گردن ما است.

سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم های مختلف در طول سال برای تغییر روحیه خانواد ه های شهدا و ایثارگران ارتش، گفت: جوانان غیور خانواده های شهدا و ایثارگران جان خود را فدای نظام و مملکت کردند و خدمات ما به آنها حتی قطره ای از دریای ایثارگری فرزندان آنها نیست و در حقیقت گرامیداشت جایگاه و منزلت این عزیزان، ارج نهادن به ارزش های والای دینی وانقلابی است .

به گزارش عصرپرس، به مناسبت اعیاد شعبانیه اردوی سه روزه با حضور خانواده های شهدا و جانبازان ارتش در محل اردوگاه خزر آباد و گهرباران برگزارشد و در همایشی که به همین مناسبت برگزار گردید از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.



  

خبرنگار:پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: